צור קשר

עיקור חתולים

דף הבית / שירותי המרפאה / עיקור חתולים

 

עיקור חתולים הוא הליך כירורגי (ניתוחי) פשוט יחסית בעל יתרונות בריאותיים רבים לחתולה. אנחנו במרפאת לוטוס מבצעים עיקור חתולים בחיפה, טירת כרמל ויישובי חוף כרמל ומזמינים אתכם להגיע אלינו, לד"ר גלי מיכאלי, עם ניסיון רב בתהליכי עיקור.

 

עיקור לחתולה הוא בעצם ניתוח בטן המתבצע בהרדמה מלאה ובו מוסרים השחלות והרחם. לאחר מכן, מבצעים תפרים לשמירה על האזור, והחתולה תישאר בהשגחה למספר שעות בהן תתאושש ותתחזק.

 

היכן מומלץ לבצע עיקור חתולה בחיפה?

חשוב להבין כי למקצועיות של הוטרינר ולניסיון שלו יכולים להיות השפעה על מהלך הניתוח, התמודדות עם סיבוכים אפשריים וכמובן הפחתת הסיכון בצורה ניכרת לחתולה.

 

לפיכך, רצוי לבצע עיקור לחתולה במרפאות וטרינריות בחיפה המצוידות במכשור רפואי מתקדם, המעסיקים צוות וטרינרים מנוסה ואשר לקחו חלק במאות פעולות עיקור בעבר.

 

מרפאת לוטוס היא המקום המומלץ לביצוע עיקור חתולות בחיפה והסיבה. העיקור נעשה תחת הנחיות בטיחות מחמירות, עם הקפדה על פרוטוקולים רפואיים ובהתאם למצבה הגופני של החתולה.

 

מחיר של עיקור חתולה בחיפה עתיד להשתנות בין מרפאה למרפאה. אנחנו במרפאת לוטוס מציעים מחירים משתלמים והוגנים הכוללים סדרת בדיקות מקיפות, טיפולים משלימים ודאגה רבה לבריאות החתולה.

 

 

האם מומלץ לבצע עיקור לחתולה?

הן מסיבות רפואיות והן מסיבות הקשורות לפיצוץ אוכלוסין ישנה המלצה לבצע עיקור לחתולה. אצלנו בעיר חיפה ישנן המון חתולות משוטטות המשפיעות מאוד על התרבות אוכלוסיית החתולים והדבר עלול לפגוע באיזון הטבעי של אוכלוסיות של מינים אחרים של בעלי חיים. לכן, מבצעת העירייה מבצעי עיקור חתולים בחיפה לדילול אוכלוסיית החתולים.

בפן הבריאותי עתיד העיקור להקל ולסייע לבריאות החתולה. עיקור לחתולה, בעיקר בשלבים מוקדמים לחייה, מפחית את הסיכון לפתח גידולים סרטניים בעטינים, למנוע דלקות רחם מסוכנות ועוד.

 

דגשים לפני ביצוע עיקור חתולה במרפאה הוטרינרית 

       מומלץ לעקר חתולה בגילאים 5-6 חודשים

       כדאי להביא את החתולה לעיקור לאחר צום של מספר שעות

       עיקור יכול להוביל להשמנה בגילאים מבוגרים ולכן יש לשמור על תזונה מאוזנת ובריאה

       עיקור אינו עתיד לשנות את אופייה של החתולה

 

עיקור חתולה במרפאה הוטרינרית בחיפה

ד"ר גלי מיכאלי לוקחת חלק במבצעי עיקור פרטיים ברחבי העיר חיפה ומבצעת עיקור חתולים במרפאת לוטוס, בפרברייה הדרומיים של חיפה. אנחנו מזמינים את תושבי חיפה, יישובי חוף כרמל וטירת כרמל לבצע עיקור לחתולה בידיים בטוחות ומנוסות, במרפאה וטרינרית מזמינה, נוחה וזמינה וכל זאת על מנת להקל על בריאות החתולה.

 

מזמינים אתכם כבר עכשיו לקבוע תור לעיקור, ויפה שעה אחת קודם. ככל שתקדימו לעקר את החתולה כך תמנעו את השתרשותן של התנהגויות בלתי רצוניות ותפחיתו את הסיכון למחלות.

 

 

חייגו אלינו
נווטו אלינו