צור קשר

סירוס חתולים

דף הבית / שירותי המרפאה / סירוס חתולים

 

ישנן מרפאות וטרינריות רבות המבצעות סירוס חתולים בחיפה וחשוב לדעת היכן כדאי לכם לבצע את הפרוצדורה.

אמנם מדובר על ניתוח כירורגי קצר בו מסיר הוטרינר את אשכיו של החתול אך רצוי לעשות זאת אצל וטרינר המנוסה בתהליך הכירורגי, וזאת על מנת למנוע סיבוכים מיותרים.

 אנחנו מזמינים אתכם לבצע את ההליך אצלנו במרפאת לוטוס, אצל ד"ר גלי מיכאלי המנוסה מאוד בהליכי הסירוס ובעלת אהבה ודאגה רבה לחתולים ולרווחתם.

 

היכן מומלץ לבצע סירוס חתולים בחיפה?

 כאשר אתם מחפשים וטרינר מומלץ לביצוע סירוס חתולים בחיפה והסביבה אז כדאי לחפש וטרינר המצויד במכשור מתקדם. סירוס חתולים מתבצע בהרדמה מלאה, יכול לכלול גם טשטוש וכמובן תהליך הכנה מקדים. כל אלה דורשים מיומנות גבוהה מצד הוטרינר לצד אביזרים ומכשור מתקדמים שיסייעו בתהליכי ניטור ובדיקות מתקדמות.

 חשוב לבחור מרפאה וטרינרית בחיפה המחזיקה באמתחתה מעבדת דם ומבצעת בדיקות דם לאבחון מצבו של החתול בטרם מתחילים את ההליך הניתוחי.

 סירוס חתולים בחיפה במקום המצויד במעבדת דם יאפשר קבלת נתונים בזמן אמת על יכולתם של איבריו הפנימיים של החתול להתמודד עם סילוק חומרי ההרדמה מזרם הדם.

 ככל שמצוי יותר מידע אצל הוטרינר כך עתיד להיות ההליך בטוח יותר עבור החתול.

 

מה צריך לדעת לפני סירוס לחתול במרפאה הוטרינרית?

  1. על החתול להגיע לאחר צום של מספר שעות וזאת על מנת למנוע הקאות וחנק.

  2. לאחר סיום הסירוס ישאר החתול להתאוששות בת מספר שעות במרפאה הוטרינרית וישתחרר לאחר שיקבל משככי כאבים שיקלו על מצבו. החתול צפוי לחזור לכשירות ביום למחרת הניתוח.

  3. החלמתו של החתול מהירה מאוד וההליך הכירורגי לרוב אינו דורש תפרים.

  4. סירוס לחתול כדאי לבצע מוקדם, לפני שהוא מאמץ התנהגויות בלתי רצויות. סירוס מוקדם מדי, בטרם יגדלו האשכים לגודל אפונים יכול להיות מסוכן גם הוא.

 

סירוס לחתולי חיפה

מזמינים את כל תושבי חיפה, יישובי חוף הכרמל, טירת כרמל והסביבה להגיע למרפאת לוטוס לביצוע סירוס לחתולים.

 אנחנו ממליצים בחום לבצע סירוס, ולא, זה לא עתיד לפגוע באופי החתול אלא רק לשפר את התנהגותו. חתולים שאינם מסורסים נוטים להתנהגות תוקפנית כלפי חתולים אחרים וכך עולים סיכונים לפציעות. החתולים הבלתי מסורסים נוטים לברוח בחיפוש אחר חתולות מיוחמות ובכבישי העיר חיפה המסוכנים עולה החשש שמא יפגעו בתאונת דרכים.

 

ד"ר גלי מיכאלי לוקחת חלק פעיל במבצעי סירוס בחיפה וזאת על מנת למנוע ריבוי מוגזם של אוכלוסיית חתולי הרחוב שחייה בתנאים ירודים.

 

מזמינים את תושבי חיפה והסביבה ליצור איתנו קשר ולבצע בהקדם סירוס לחתול. פעולה אשר עתידה לעשות חסד עם בריאות החתול, לשפר את איכות חייו ולהקל על מלאכת גידול החתול.

חייגו אלינו
נווטו אלינו