צור קשר

עיקור כלבים

דף הבית / שירותי המרפאה / עיקור כלבים

 

מרפאת לוטוס, בראשתה של ד"ר גלי מיכאלי, מבצעת עיקור כלבים בחיפה ולתושבי הסביבה.

מדובר על ניתוח המתבצע בהרדמה מלאה המתרכז בחלל הבטן ומשלב את הסרת הרחם והשחלות של הכלבה.

 

 

היכן מומלץ לבצע עיקור כלבים בחיפה?

עיקור כלבים מתבצע במרפאות וטרינריות בחיפה המסוגלות לבצע ניתוחים כירורגיים מורכבים.

מומלץ מאוד לבצע ניתוחים כירורגיים כגון עיקור כלבים, סירוס וכד' במרפאות וטרינריות ותיקות המעסיקות וטרינרים מיומנים ומכילות ציוד ומכשור מתקדם כגון מעבדת דם.

 יתר על כן, חשוב מאוד לבחור במרפאה וטרינרית עם אזור התאוששות נעים לכלב ולא פחות חשוב מכך, אזור המתנה נעים לבעלים.

 

כיצד מתבצע עיקור כלבים? 

עיקור כלבים אצלנו במרפאה הוטרינרית לוטוס מתבצע לאחר בדיקות מקדימות שמאשרות שמצב הכלבה מאפשר ניתוח כירורגי שכזה (בדיקת המערכת החיסונית, מחלות הקיימות ברקע ואף מצב קרישיות הדם). לאחר מכן, תקבל הכלבה זריקת טשטוש שתסייע לה להירגע ונכין אותה לקראת הניתוח. בסיום ההכנה תקבל הכלבה זריקת הרדמה והיא תוכנס לחדר הניתוחים להסרת השחלות והרחם וקשירת כלי הדם. השכבה התת עורית וקיר הבטן יתפרו בתפרים הנמסים עם הזמן ושכבת העור החיצונית תתפר בחוט ניילון.

עם סיום הפרוצדורה הניתוחית תועבר הכלבה לחדר ההתאוששות, שם תבלה בהשגחה צמודה מספר שעות ותתעורר בהדרגה. לאחר שתתאושש תקבל הכלבה משככי כאבים. בעבר היה נהוג להניח על הכלבה קולר אליזבטני למניעת פתיחת התפרים אך היום במרפאתנו אנו משתמשים בשיטת תפירה מסוימת (תפירה פנימית עם קשירה פנימית) שאיננה דורשת את הנחת הקולר.

למחרת אמורה הכלבה להתאושש ולחוש בטוב, כעבור 10 ימים תחזור הכלבה לצורך ביקורת והסרת תפרים.

 

עיקור כלבים במרפאה וטרינרית מתקדמת

מרפאת לוטוס היא המקום המומלץ לבצע עיקור כלבים בחיפה, חוף הכרמל והסביבה. עיקור הכלבות נעשה תוך מתן דגש על כל הנחיות הבטיחות המחמירות ובהתאם למצבה הגופני של הכלבה. ד"ר גלי מיכאלי, בעלת מרפאת לוטוס, מעניקה יחס חם ואישי לכלבים, ולא פחות חשוב מכך לבעליהם, מה שמקל מאוד על החוויה והופך אותה לנעימה יותר.

מחיר של עיקור כלבים בחיפה ובכלל משתנה בין מרפאה למרפאה ובין וטרינר אחד למשנהו ולכן כדאי לבדוק אל מול המקום המטפל מה עתיד לעלות השירות. אנחנו במרפאת לוטוס שומרים על מחירים שפויים והוגנים ועושים כל שביכולתנו לבצע עיקור כלבים במחיר מצוין ומשתלם עבורכם.

 

היתרונות של עיקור כלבים בחיפה

עיקור כלבים בחיפה ובפרבריה הדרומיים של העיר, כגון טירת כרמל, יכול להיות זול משמעותית ממקומות אחרים.

כדאי מאוד לבצע עיקור לכלב בקרבת מקום ובמרפאה וטרינרית מומלצת עם ניסיון רב בעיקורים.

יתר על כן, עיקור לכלבה מפחית מאוד את הסיכון לפתח מחלות ודלקות ברחם ואף מקטין משמעותית את הסיכון לגידולים סרטניים.

ההמלצה היא לבצע עיקור לכלבה עד גיל חצי שנה, לפני הייחום הראשון. אמנם מחיר של עיקור עתיד להגיע לכמה מאות שקלים אבל בחישוב כלכלי עתידי זה יחסוך לכם מאות ואלפי שקלים על טיפולים רפואיים ועל עלות הרישיון השנתית שמופחתת בשל העיקור.

עיקור כלבים בחיפה
חייגו אלינו
נווטו אלינו