צור קשר
מאמרים ומידע

דגשים לבחירת פנסיון לכלבים

14-09-2016 דגשים לבחירת פנסיון

מי שמתכנן חופשה של מספר ימים בנוסף לבירורים והארגונים השונים הקשורים בחופשה עצמה גם לחשוב מה יעשה הכלב בזמן היעדרות בעליו. הפתרון לכך הוא פנסיון לכלבים בו הכלב מקבל טיפול ומצוי בחברת כלבים אחרים. אנשים רבים מבינים את החשיבות הגדולה שבמציאת הפנסיון הנכון עבור הכלב שלהם, מפני שלא תמיד משפחה או חברים יכולים להשגיח עליו והכלב צריך מקום שידאג לכל צרכיו.

על מנת לבחור נכון בית מלון לכלבים חשוב מאד ליצור קשר טלפוני ולקבוע פגישה בפנסיון עצמו. חשוב מאד שבעל הכלב יגיע למקום וייראה בעיניו את המקום שבו הכלב שלו אמור לשהות בזמן החופשה על מנת לוודא שהכלב אכן מקבל מענה לכל הצרכים וההרגלים היומיומיים שלו. בחירת פנסיון לכלב חשובה בכדי לוודא כי כלביכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

להלן טיפים לבחירת פנסיון לכלב

אין ספק שבחירת מושכלת ונכונה של פנסיון עבור הכלב היא החלטה שנותנת שקט נפשי רב גם לכלב עצמו וגל לבעליו. הכלב יידע שיש מי שדואג לו ומטפל בו ובכל צרכיו ובני המשפחה יוכלו לנסוע בלב שלם וליהנות מבלי לדאוג לכלב האהוב שלהם. לאחר שובם מהחופשה הכלב ישמח מאד לקבל אותם ולמרות שלא יוכל לבטא זאת במילים – הוא ימצא את הדרך להודות להם על שדאגו לרווחתו, הנאתו וכמובן סיפוק כל דרישותיו על ידי אנשי מקצוע שזהו המקצוע שלהם והוא לבטח חש שהם נהנים לשחק עם הכלבים ולצאת איתם לטיולים. זה הפנסיון שייבחר גם בנסיעות נוספות.



אולי יעניין אותך גם:

טיפול וטרינרי מוצלח

קדחת הבהרות – בהלת מדינה

חיסון מרובע – מתי לעשות?

חיסון משושה – מה זה כולל?

מרכז וטרינרי לוטוס
מרפאת ״לוטוס״ בהנהלת ד״ר גלי מיכאלי מטפלת בבעלי החיים ומעניקה להם טיפול מקצועי, מסור ומחבק.
צרו איתנו קשר
לוטוס, ד״ר גלי מיכאלי
העצמאות 6, טירת כרמל
מספר הטלפון של המרפאה: 04-8581206





חייגו אלינו
נווטו אלינו